dilluns, 16 de juliol del 2012

A l’entorn tothom parla de crisi (i a fe que la pateixo), però jo avui estic content!


Avui estic content. La noticia que publico a La Vanguardia Digital es presenta sota el títol “Una canción de Els Convidats despierta a una mujer de un estado de coma”. I amb aquesta notícia he aconseguit la màxima audiència personal des que publico en aquest mitjà, ara fa poc més de tres mesos: s’han superat les 15.000 visites en 12 hores.
Us asseguro que encara no deixa de sorprendre’m l’abast que tenen les notícies que publico a La Vanguardia i que passin coses com que et truquin des dels serveis informatius de TV3 per conèixer més detalls sobre la notícia o que després de llegir la d'avui, als protagonistes els hi paguin un bitllet d’avió per tal que expliquin la història al programa de l’Anna Rosa Quintana, a Tele-5.
Avui estic content. Però us asseguro que avui no estic content només perquè la noticia que he escrit hagi tingut una gran audiència. Estic molt content perquè el rècord l’he aconseguit parlant d’una notícia extremadament positiva entre un munt de titulars que parlen de drames, de criminalitzacions de la misèria, de la punyetera crisi i del ‘que se jodan’, que reflecteix la baixesa de la classe política que ens representa i que ens maltracta.
Sí. En la secció Bages de La Vanguardia m’he plantejat parlar i mirar la vida en positiu. Fer més incidències en les nostres fortaleses que en les nostres misèries. Treballar per un periodisme amable. Crec que ho estic aconseguint i el resultat de la notícia d’avui m’esperona.
I estic molt content, perquè a més a més, uns dels protagonistes d’aquesta història tan extremadament emocionant són uns bons amics, el Xavi i el Jordi, als que he seguit en el seu periple musical. I perquè a la Maria Josep, l’altra protagonista, encara no la conec més enllà de converses telefòniques, però amb la que tinc una cita per fer un cafè i parlar tranquil·lament i distesa sobre la vida.
I collons, és que com voleu que avui no estigui content!

7 comentaris:

  1. Carles, m'agrada el teu propòsit per a La Vanguardia. Pensaré en clau positiva per a tu. A veure què hi podem fer.

    ResponElimina
  2. M'has fet pensar en algunes cosetes...
    http://diariandorra.ad/blocs/tsolanelles/2012/07/17/la-canco/

    ResponElimina
  3. això és el que necessitem, punt de vista positiu i objectiu! Petó Carles, Montse i Toni!

    ResponElimina
  4. Si senyor Carles... A banda de la crisi, passen moltes coses interessants al nostre voltant!!! Abraçadesss!!! Rosa, la del Raconet!!!

    ResponElimina
  5. Enhorabona, Carles! Qui diu que les bones notícies no són notícies?

    ResponElimina